2014年12月23日星期二

最好的聖誕禮物

今日考試合格了!! 應該話係小豬嘜考試合格!!

今日去了照結構, QE 俾我的結構期太遲了,所以我搵咗一個私家醫生照,
因為夾唔到我本身睇開嗰個醫生嘅期,今日呢位潘錫昌醫生係上網搵的

睇完,好感恩,一切都好正常,好感恩!!!
潘醫生如傳言中好風趣,成個過程都好輕鬆唔會緊張 (不過尋晚我緊張到失眠。。。)
佢部機比起我睇開嗰個醫生清好多,度 measurement 都準好多
今次睇小豬嘜睇得好清楚呀,所有度出嚟的長度頭圍肚圍都達標,不過係好似唔多肥 (但我已重了十磅)

我哋都覺得潘醫生好細心又好人
今日仲有好多相同 DVD 俾返我呀,超開心

過得今日呢關,真係安心好多好多了,
需知道我常常在醫院見到無數有缺陷有病的 BB 同小朋友,真係會特別擔心的
雖然結構檢查只是排除到部分問題,但都已經好好了
檢查合格, 真係會開心過中六合彩!! 這也是最最最好的聖誕禮物了!!

今日一路照, 一路見到佢用力踢踢踢, 頂頂頂, 哈哈, 唔怪之得我平時都 feel 到佢渾身是勁!

繼續向前走,就要安排邊個湊,同洗唔洗搬屋等等問題
其實真係好煩惱, 希望一切也順順利利啦

沒有留言:

發佈留言