2014年12月27日星期六

[2014 大阪] 高木水產鰻魚飯 x 難波道具屋筋商店街

真是最後一篇了!
大阪的第五日, 起身後都是市內遊, 因為搭 7pm 機返香港, 今日的時間都幾好用

先由酒店行去難波的 Bic Camera, 那裡有著新穎的日本電子產品同家電,
波比先生就豪買了一部 NDS 嚟玩新出的 Monster Hunter (係呀, 有人就嚟做爸爸還是像小朋友一般),
我就見到好多有趣的家電, 有D 其實都好想買, 不過都係唔敢咁快買住~

之後就直去黑門市場

IMG_1428

因為所有美味的魚生刺身我都唔食得, 唯有做定功課有咩熟食好食
最後去了這家高木水產

IMG_1429

清一色得鰻魚飯, 不過有不同的 size, 見時間尚早, 點了個細細的試吓,
新鮮烤的鰻魚, 真係好好食!
仲有一碗暖暖的蜆湯附送, 吃完很滿足

IMG_1430

之後就是逛逛市場

IMG_1432

嘩, 見到有藍色蝦籽的蝦刺身呀, 勁想食 T.T

IMG_1434

最後喺我慫恿之下, 波比先生買了一盤豐富的刺身獨吞了!
此行我好多嘢都唔食得, 波比先生怕引到我心思思, 就陪我唔食, 其實好慘了.........
都最後一日, 今次唔食, 我都唔合幾時先會再同你嚟日本喇......
所以不斷慫恿佢買啦買啦!
我自己就買咗盒牛奶飲住等佢, 為了小豬嘜, 我會乖的!

IMG_1436

吃飽飽, 繼續行, 去了難波站隔離的道具屋筋商店街
嘩, 呢度簡直係我呢啲愛煮飯的師奶仔的天堂, 其實好似上海街, 有著款多, 尺碼齊的煮食用具
睇到我唔捨得走!!!
最後我買了把神刀啊!! 二千幾 yen, 返來試了超好用!!!

IMG_1437

IMAG2084

難波站就鎖定了行 Uniqulo, 我想話喺日本買 Uniqulo 真係好平,
香港賣 $199 的貨品, 日本賣 1990 Yen, 乘返 0.07 的兌換價, 變相七折了!!
老婆瘋買了很多冬天衫之餘, 老公都瘋買埋一份!
買到要老婆嗌停, 因為仲要去超級市場掃貨, 再趕機場巴士!

我們先去機場寄存行李, 再去 Rinku Oulet 掃貨,
你可能話 outlet 都有 locker , 點解唔直接寄 outlet 度?
因為由 JR 站行去 Outlet 都唔係近, 仲要上天橋, 真係會史人的!
由 outlet 去機場, 搭唔到 shuttle bus 的話 (哈, 真係搭唔到呀, full 晒!), 又要拖返個好重嘅喼去 JR 站, 真係史多一次.......
所以為咗玩得輕鬆, 建議大家都係先去機場寄行李好啲!

最好彩係搵到呢D 3 小時的 locker 呀, 超級啱晒我呢啲寄幾個鐘嘅人,
否則都有好多寄 24 小時的 locker, 但當然個價錢會貴D 啦

IMAG2088

去到 Outlet , 我同波比先生分頭行事, 我去西松屋, 佢去 Sport Depo 睇運動用品,
之後再一齊行大 Outlet

IMG_1438

掃完貨又急急忙忙的聲返機場, 取行李同 check in
再食埋此行的最後一餐: KYK 炸豬扒
咁多間餐廳, 係得呢間要排隊!

IMG_1441

好美味!

IMG_1439

食完就過關, 入去免稅店再買手信,
其實要買一盒盒的麵呀餅呀糕點手信, 真係唔洗一早買定,
永遠過關後的免稅店都好齊, 免稅後又平了!

五天大阪之旅, 瘋買後, 波比個喼一上磅, 剛到 30 kg, 哈哈哈, 笑死我, 計到咁準!!
我嗰個都唔弱, 差不多 20 kg, 仲有幾袋 hand carry~

日本嘛, 想去的地方呢幾年都去晒咯!
有了小豬嘜之後, 更加唔知幾時先可以再飛,
老老實實, 今次都去得有D 擔心o架, 好彩都平安回來了!
有咗之後, 我那瘋癲的旅行癮一下子冇晒........ 一切還是以小豬嘜為先~
一世人流流長, 好多嘢還可以慢慢做, 但有D 事而家唔做, 就可能冇機會做~

下次去旅行, 可能係等小豬嘜一歲時先會再去 lu~

沒有留言:

發佈留言