2012年11月18日星期日

繼續練車練跑

星期天, 節目豐富

一早約咗另一個教車師傅補鐘, 同上一個伯伯師傅的 style 好唔同
我同波比先生一齊學, 一人揸車另一人坐後座觀察,
我一話我揸去返工的地區, 這個師傅就絕言拒絕, 話油錢貴.....
真係好無奈, 我俾咁貴, 仲要冇 say! 似乎除了駕駛學院的金牌路路通, 冇師傅肯俾車人揸得遠......

這個師傅主要教路面知識多, 其實冇好似伯伯咁執我控制軚盤呀、轉彎角度等車輛控制的技術....
揸到去錦田八鄉的路, 隔離線就是對頭車, 有大巴有貨車, 感覺好貼, 好恐怖......

111701

學完, 打去駕駛學院問吓, 金牌路路通收 $1464 三節 45min, 黐線! 貴過我們當年學好多!
唯有攞車當日, 請師弟教教路啦~

黃昏練跑, 跑了入南生圍, 好耐冇入去, 估唔到原來呢個時期有勁勁勁多雀仔呀, 幾百隻都有呀! 超壯觀!!!!
下次要帶埋相機入嚟影相!!
用 5'40"/km 的時間跑了 11km, 加埋尋日行嗰 20km, 夜晚雙腿酸軟.......
明天休息, 星期二再操, 仲有一星期咋!!!

沒有留言:

發佈留言