2012年11月20日星期二

敗家女之 2XU

今日遲放工, 因為要同個 assistant 做 appraisal........
查實我都唔知幾時開始變了那 assistant 的半個上司, 老細仲叫我同佢做 appraisal, 佢 counter-sign 就得, 我都啞咗.....
第一次寫別人的 appraisal, 都唔知從何落筆, 如何做 rating.....

放工出去旺角食飯, 入冬第一煲, 不過出街食真係好唔抵囉.....
幾片雞, 三片臘腸, 索價 $58..........

IMAG1294

跟住上咗新世紀的 Giga Sports, 又敗家喇
話說呢排都有睇吓D Compression 的長褲, 呢排最 hit 都係 2XU 喇, 去毅行勁多人著, 個個都著得好型呀,
因為又已經冬天, 今個星期日的日本比賽得 6-8度, 點都要有條長褲先得,
下個月又有兩個長途比賽, 遲D 又有半馬, 所以好多藉口可以買條勁D 嘅~

2XU 的 compression 褲, 賣點增加 performance, 減少疲勞肌肉痛等等,
但好少地方有得賣, 去到這間 Giga Sports 睇, 超好的服務 , 仲可以試穿

IMAG1295

其實我今日穿了壓力襪, 你問 2XU 勁定壓力襪勁? 我想話真係差唔多緊
但唔係運動住著, 好難知有冇effect , 都係信口碑咋~
千幾蚊條褲, 唔係呢間舖頭新開張有 8 折都真係未必即刻捨得買....

同波比先生一人一條, 是我們的生日禮物~
帶埋去神戶, 開心開心!

沒有留言:

發佈留言