2010年12月26日星期日

聖誕聚餐第二激- 波比 U-mates 篇

嘩~~~~~ 睇到呢張相係咪好震撼呢~~
今晚呢餐聖誕聚餐實在係太太太豐富了!
我哋又去咗屋企對面買日本嘢食, 所有朋友都大讚好正!

02

呢款美國珍寶蠔, 只係 $23/隻, 但真係成隻碗咁大!!!! 係我咁大個女食過最巨嘅生蠔呀~~~
味道超得, 好鮮甜, 一D 都唔腥, 人人都讚!

01

見到咁大碟帶子..... 有D 滯嘅感覺, 最後有D 難度先清得晒!

06

呢D 係即開活赤貝, 我冇試呀, 朋友話唔錯~

07

因為下午飲茶時剩返太多食物, 今晚要食埋佢,
所以本來我準備了的炸蝦/ 大阪燒/ 韓式汁煮帆立貝都食唔到了~

熱食有瑞士雞翼同埋醉雞翼, 點知...... 醉雞翼咸咗D
還有這個杞子桂花糕, 開頭勁驚佢凝固唔到 (好似上次整果凍咁), 好彩都成功了! 太感動!

122602

最後還有朋友替我們準備的生日蛋糕, 好啱我的口味呀, 因為係類似拿破倫的酥皮層+果仁呀~

10

今日過得好開心呢~~~

沒有留言:

發佈留言