2010年12月21日星期二

Big Big Day

今日係我好好朋友的大喜日子, 好開心被邀請為姊妹團的成員

5am 我已經緊張到瞓唔著, 好似比自己結婚仲緊張
起身就執整埋玩新郎的遊戲食物, 6:40am 出發了!
好快, 7:30am 就去到海逸酒店, 佈置, 換衫, 化妝~

01

接新娘遊戲, 非常之爆笑, 笑到我標眼水! 難得新郎哥好落力, 一D 都冇交行貨!
敬茶出門完畢, 午飯時間,
條姊妹裙太緊, 大力D 抖氣都驚佢爆拉錬 (絕對覺得上一手著的只有23-24吋腰),
亦都唔敢食嘢, 因為真係冇空間俾我個胃去澎漲.......
不過好處就係條裙一定唔會鬆同跌, 可以好安心跑跑跳跳都得~

話咁快, 就過咗 Grand Hyatt, 由 Ambassador Suite 影的海景真係太靚, 如果今日再好天 D 就好了~
很夢幻的場地佈置, 賓客都讚不絕口~

02

很開心的 sip 時間同新娘子四處影相, 酒店大堂有好高的聖誕樹添啊!
我坐 Reception, 大家都好準時, 8pm 已有 9 成的入座率了!

30 人的 live band 奏樂, 高貴的新娘子 march in 了~
律師好勁, 要全場人靜晒先開始婚禮, 攪到冇人敢出聲, 亦都人人都好專心觀禮!
波比先生就開心啦, 樣樣食物都好好味, 仲有佢最愛的鮑魚~

03

整個婚禮都非常之順利, 因為一班兄弟姊妹真係好幫得手,
雖然都會有攪錯嘢嘅時候, 但大家同心合力, 好快就 manage 到~

今日用新寵 GF2 + 14mm 2.5 影相,
室外夠光的表現好好, 室內就.... 好多時都手震, 可能因為光圈唔夠大/環境唔夠光,
同埋支餅鏡..... 係冇防手震的!!! (我都係尋晚睇說明書先知, that's why 我之前用 SONY DSLR, 因為佢有機身防震, 啱晒我呢D 手震王.....)
不過喺電腦睇返D 相, 好彩通常都有影兩張做後備, 通常都有一張 ok 的~
不過真係要考慮吓洗唔洗換支 20mm 1.7, 但又驚佢 zoom 得太近/ 唔夠 wide~
雖然買唔到 45-200mm, 但今日太部分時間都好夠用, 呢D zoom 鏡, 其實通常都係去旅行先用多~

沒有留言:

發佈留言