2010年12月30日星期四

自由行

今日去咗睇醫生, 開了三隻勁D 嘅藥, 希望今次真係好得返啦!

見都仲病病地, 冇 join 波比先生去打邊爐, 一個人食完飯就去咗 shopping,
哈哈, 買咗唔少廚具同埋廚房用品呀, 好滿足呀~
仲有買咗罐台灣肉燥, 唔知同我之前喺台灣買返嚟的係咪一樣味道呢?
上一罐食晒之後, 一路都念念不忘啊~~

偶爾我都很享受一個人行行街, 可以慢慢揀慢慢睇, 唔怕悶親老公~

呢個係尋晚整的麻辣肥牛呀, 加咗茄子同埋粉絲,
番煲都係咁好味!
波比先生問我買咗幾多包這個麻辣調味包, 我話一包咋, 試吓好冇食先嘛!
為食的波比先生已經諗緊下次再麻辣咩好!
哈, 唯有又多個藉口我哋返深圳再買啦!

122901

沒有留言:

發佈留言