2010年12月8日星期三

期待的 GF2

唉, 今個星期我的工作天已經完結了, 真係忙都嘔, 爬完兩啖飯又極速開工!
D 病房係咁 call 我 Direct line 問可唔可以快D 睇佢某個 case,
唉, 你估我唔想快D 睇咩, 咁少咗三個同事之下, 又日日幾十個 referral , 點睇呀~~~
聽日後日我要放假了, 終於可以離開吓,
不過放假是為了讀書, 大鑊喇科 Epidemiology 同 Statistics......

今晚波比先生買了我最愛的軟心朱古力俾我做生日禮物啊,
仲有已訂咗的 GF2, 真係好期待呀~~~
Touch screen 對焦的功能 + 淺景深, 實在太夢寐以求了~~
希望快D 有機攞啦! 多謝老公!

沒有留言:

發佈留言