2010年1月15日星期五

勞氣

醫院的問卷調查, 相信 return rate 實在太低,
而家竟然送埋小禮物去鼓勵你填, 交返去仲有獎抽, 哈~
IMG_0035

呢個世界有太多嘥政府資料的人, 約了 appointment 唔嚟又唔出聲, 遲到又唔出聲!
有個 case 上次已經放飛機, 攪到我執晒好多嘢又要 set 晒 video recording system 再呆等嘥咗一個鐘, 一個鐘我可以上病房睇兩個症了!!!
今日又約咗佢 9am, 我 9:10am 都未見佢出現心知不妙,
平時我哋唔會主動 call patient 的, 但為免又嘥我時間, 我打了俾個阿 B 的父母,
「你哋記唔記得今日約咗 9 點o架?」
「記得, 而家嚟緊」
「咁你去到邊o丫?」
「嚟緊o架喇」
「咁而家即係去到邊?」(開始火滾)
「去到XXX」
「吓?! 你而家先去到 XXX, 咁你嚟到起碼都 9:50am 喎, 你知唔知係約 9am o架?」
「我知呀, 我等吓啦」
「唔係你等唔等嘅問題, 唔係你等就有得睇, 我10am 打後已經約晒其他病人」
「咁我等吓你睇晒其他人先」
「都話唔係你等就有得睇咯, 我 10am 之後所有時間都約晒其他病人, 你係應該 9-10am 嚟睇o架, 今日係要做個評估, 要成個鐘, 你遲到一定做唔到囉!」
「咁呀....」
「你上次已經冇通知之下冇嚟, 你明知嚟唔到就應該打個電話通知聲, (攪到我呆等)
今日又係你遲到你又唔通知我哋, 唔係你幾點嚟都有得睇o架, (D 人簡直覺得自己大晒)
我哋張「到診需知」上面寫到明, 遲到 15 分鐘我哋就唔會睇,
兩次冇通知之下失約就會成個症刪除咗, 以後都唔會睇你,
小朋友做唔到個評估, 我冇資料俾醫生, 唔知會唔會影響小朋友個手術o架喎 (大吓佢),
到時可能所有嘢都要重頭排過晒期!
(最麻煩係呢個 case 要做手術, 佢父母衰到爆我都一定要喺手術前見一見個小朋友)
我而家俾最後一次機會你, 約你兩星期後, 如果你再唔準時出現我就唔會再約你, 有冇問題?」

「真係唔好意思, 咁改兩星期後啦」
「唔只我呢科, 無論你睇耳鼻喉醫生定係聽力學家, 你有事嚟唔到就唔該你出聲先,
你咁樣成日改期我哋再約返都會俾D 好後嘅期你o架, 明唔明白?」

唉, 對住呢D 半大陸人/ 新移民, 真係好勞氣,
唔係話咩歧視佢哋, 但真係好多個用了香港政府十幾萬去做個手術, 又安排好多專科俾佢睇,
佢又成日唔出現, 攪到做完手術對小朋友的幫助都好有限!
而真正納稅的香港人小朋友, 可能反而得唔到優先的治療。

沒有留言:

發佈留言