2010年1月11日星期一

可愛的婆婆

剛開始了我的第二個 Vitalstim patient, 是一個好開心好愛笑的婆婆,
係又笑一餐, 唔係又笑一餐,
同佢正正經經做 training, 佢成日喺度玩喺度唔正經笑, 真係俾佢激親!

最攪笑今日發覺做做吓, 點解D electrode 係咁甩嘅??
我:「o依, 婆婆妳條頸搽咗 cream 呀?」
婆婆:「唔搽 Olay」
婆婆個女:「係喇, 下次唔搽 Olay 喇」
我:「吓..... 阿婆妳條頸都要搽 Olay 咁巴閉!」

又有另一個outpatient, 成九十歲的婆婆竟然有英文名, 已經覺得好出奇,
帶佢來的係一位女士, 佢話原來婆婆以前係一位修女,
但修女當然冇子女, 又已經冇其他親人,
那位女士是一位心腸很好的人, 她說她定期探望幾個年邁的修女同埋馬姐,
因為佢哋都係冇結婚冇親人, 得自己孤令令一個好慘~
有時買少少嘢食俾佢哋, 佢哋已經好開心,
可惜呢個婆婆其實我已經見過佢幾次, 又大病一場, 身體已退化到較差的情況,
同口進食也似乎渺茫了點.... 所以女士想盡一點心意也很難, 但去探探婆婆已經係好好了~

當我第時退咗休, 我都好想可以做D 咁有意義的工作~

沒有留言:

發佈留言