2010年1月9日星期六

小肥羊。二人前

今日係 Semester 2 開波的日子,呢個 sem 輪到第二個同學做班長了, 終於都唔洗遲遲先走得!
如果課後留低問問題的同學, 問嘅係一D 有建設性的問題, 我覺得我值得用 15 分鐘去等,
但偏偏次次都係嗰一兩個問題天天都多的同學問, 問埋晒D 好 nonsense 的問題, 真係好頂佢唔順!
有人每次都問 lecturer:「xxx 會唔會考, 洗唔洗讀?」
嘩, 阿姐妳仲係小學生咩! 讀得 Master 都係求學求知而唔剩係求分數掛?!
如果仲係抱著「我剩係讀D 會考嘅嘢」「讀多咗咪蝕晒」的心態, 一話唔洗考的就完全唔去學, 我覺得太幼稚了吧?!

況且, 妳覺得 D lecturer 會講到好肯定咁話妳聽邊D 要考, 邊D 一定唔考咩? 同妳好熟呀?
妳當D 醫生傻o架? 真係覺得呢D 人嘅 mindset 好攪笑!

好了, 可以準時走, 返屋企同波比先生打邊爐,
今晚有小肥羊湯底 + 小肥羊羊肉, 真係切得好薄好正, 不過肥咗少少咁啦!

Hotpot

仲有蠔呀, 打邊爐一樣咁好食, 好滑!

Hotpot

仍然同好友討論緊究竟去唔去上嗰個 $5000 兩日的 course, 真係好貴.....
好友一句:「係呀, 好貴呀, 可以買個 LV!」
忽然間, 有隻魔鬼浮出嚟: 「妳把心一橫唔去上的話, 其實可以去日本買幾個 agnes b.」
哈..... 最後決定睇吓佢校長批唔批佢去上啦, 有伴就一齊上啦!

4 則留言:

  1. I like your friend so much! (is she someone working with you or ex-colleague?)
    talking about agnes b, i also want to go le... sigh!~

    回覆刪除
  2. 哈哈, 嗰個咪係我個伴娘囉,
    咁妳會唔會去上呀?

    妳要咩款 agnes b 妳睇定 send d 資料俾我啦, 我喺日本見到平的話幫妳買!

    回覆刪除
  3. but where can i know the 款 ar? someone told me there is site showing the 款 ga wo!

    回覆刪除
  4. You can go to this site ar
    https://agnesb-ec.prociel.jp/online_shop/index.php

    many items not sold in HK! 我都睇中咗個喇!

    回覆刪除