2010年1月8日星期五

第一張成績表

心情緊張了幾日, 今日終於收到了 Sem 1 的成績表, 嘻, 唔錯吧!
Neuroimaging 嗰科覺得好唔抵, 因為睇得太多書的關係, 把簡單的問題諗到好複雜,
做卷時常常諗究竟醫生咁寫條題目係咪陰我/捉字蝨? (時有發生)
點知就係諗多咗...... 原來只係好 straight forward 的送分題目......
錯誤中學習, 往往係好深刻的歷程, 下一次考試我會醒目 D!

不過放假嚟溫書真係好重要! 未來的 Easter holiday, 我又要閉關了, sigh.......
多謝我的 i/c 批咗日 Study Leave 俾我讀書, 等我慳返日自己的 AL,
不過要 Study Leave 係要有 return 的, 開會要 present 返一次我讀咗D 乜~

為了獎勵自己, 去了睇鏡頭想買過一支變焦鏡, 不過試咗幾支, 還不是太啱心水, 所以冇買~

本來今晚約了波比先生, 如果我考得好就請佢食大餐慶祝,
不過後來約了朋友, 去了文化中心睇畫展,
去之前影了維港景, 今晚天氣算唔錯啊! 難得睇到好清楚的對面海~
010901

沒有留言:

發佈留言