2010年1月29日星期五

自私的欺騙

今日俾我發現了一年令我好嬲的事情,
係關於一個家長, 從來冇話我哋聽原來小朋友已有 EETC placement 成年,
之前仲又話冇 ST training 所以焗住要我俾密D 堂佢,
今日我了起條筋打咗去 CAC, 先知佢有 EETC ,
打去 EETC 問個 ST, 先知佢已經 biweekly 有 ST!

個阿爸之前仲應承過我, 如果一有 schooling (其實已有), 咁小朋友有 ST 的話我就要 cut 返佢堂,
但個阿爸原來冇守信用, 一路都忍瞞住我,
唔係我自己去 check, 相信佢會繼續唔講!!!!

知道嗰一刻我真係好嬲! 佢的自私其實令另一個等緊 service 的小朋友就冇咗上堂的機會!
呢D 人真係好過份! 好嬲好嬲!!!

放工去食麥當奴, 下一下火!
芥末魚柳包和新出的蜜糖芥末醬點薯皮真係唔錯!

012901

2 則留言:

  1. 最討厭真係依d人!!!自私到冇人有!!!你要service人地都一樣需要!!係咪你個仔巴閉d??太浪費資源了...就是有著這些人!!我明白你呀!!!(其實我估我同你性格都幾似...哈哈!!)

    回覆刪除
  2. 唉, 真係好激氣囉!
    我一路都覺得奇怪點解遲過佢排 placement 的小朋友都入了學, 但呢個小朋友一路都未有消息!
    我唔主動去查係基於對爸爸的信任, 但今次令我覺得真係唔好亂信D 家長囉!
    CAC 個 MSW 聽到咁嘅事都啞咗!

    回覆刪除