2010年1月21日星期四

令人羨慕的退休生活

波比阿姨於上個月榮休了, 好羨慕她計劃十分周全的人生,
她說當年她放棄了一份較高人工的工作, 轉投公務員行列,
今日女都大晒, 有屋仔有車仔有工人, 可以退休兼咬糧,
嘩, 真係令人羨慕....... 尤其當我們還為退休後的幾十年生活費煩惱.......

有時在醫院, 見到D 公公婆婆九十幾歲,
心想: 如果我又咁好彩有九十歲命, 當我呢D 工做得到五十歲, 退休後我仲有四十年生命要捱.......
四十年是何其的長?
工作的廿多年要儲定退休後 (touch wood) 活多的四十年的生活費, 實在是唔知幾多百萬的數字....
所以長糧是一樣何其令人羨慕的東西~

阿姨由現在開始, 似乎是另一段生命的開始,
周圍去玩啦, 去學D 以前冇機會學嘅嘢啦, 做自己喜歡的事, 樂無憂的生活, 才是優質的退休生活~
阿姨今個月尾開始就會去學做陪月員! 還打算叫我生個 B 俾佢做第一個實習品, 哈哈!
不過講真, 如果我生 B 的話, 真係好大機會要搵阿姨幫手湊!

人大了, 當年紀開始進入另一階段,
就會諗多D 工作還是要抱著畢業時那份熱情, 去追尋理想懶有大志,
還是實實際際, 做一份準時返放工, 收入好的工作~ 追尋穩定的家庭生活, 相夫教子放第一位~

沒有留言:

發佈留言