2010年1月30日星期六

不明所以的痛

近來常被兩種痛症纏繞

第一痛是肩膊痛, 由出嚟做嘢, 開始要坐矮櫈對小朋友就慢慢產生,
又抑或係我單邊膊頭成日孭重嘢而產生? 我都唔清楚...
三年前太嚴重去了睇物理治療, 家中又買咗部按摩器, 仲有轉孭背囊, 好轉了些
轉到醫院工作, 其實已經少了好多時間要坐矮櫈, 肩膊痛也漸漸的好起來,
係唔知點解近月又愈來愈痛, 痛得甚至有痲痺同埋針拮的感覺,
根據我讀而家呢個 Master, 知道這是一些不正常的 positive sensory symptoms.....
又要去看看物理治療嗎??

第二痛是腸胃痛, 經常性的發生, 通常在夜晚, 痛得像抽筋的要命,
近來又係愈來愈頻密, 好影響生活~
有睇過醫生, 佢寫了 referral 叫我不如去自己醫院的腸胃科睇睇, 並開了些腸胃藥囉~
但腸胃科...... 一做就差不多係去照胃鏡, 聽到都真係驚驚!!!
喺未有一次痛到我要入院的話, 我諗我都唔會考慮去照住囉......
問題的根源是精神緊張壓力大嘛? 醫生都有咁問, 我答: 「梗係大啦, 喺度做點會唔大呀?」
暫時, 還只有 symptomatic 咁醫住先囉~

所以呢, 當有一日冇呢兩種痛時, 已經係一日好日子~

沒有留言:

發佈留言