2010年1月1日星期五

掃貨@吉豬島

新一年喇! 新開始, 我有一個車位! 應該話係單車位!
哈哈~ 幸運地抽到了屋苑的單車位, 每年 $150 租金就可以泊架單車喺樓下,
以後「攞車」出街都方便D, 早知就唔洗買摺車啦~
IMG_0012

今日一早去了同屋企人飲茶, 試了新星新出的「流沙紅豆包」,
且~~~ 都唔流嘅.....

IMG_0013

跟住去了吉豬島掃貨, 佢呢幾日大減價, 全部嘢都有折, 特價品都可以折!
先去了超級市場, 掃咗好多食物, 睇住架收銀機每 DO 一樣食物都打個九折時, 真係覺得好抵!!!
但真係勁多人囉, 排好長龍呀~~~

跟住見到有旅行喼賣, 我用開嗰個其實都爛爛地, 唔知佢可以捱多幾多次出門,
見到二三百就有交易, 最重要係仲有八折!!!!!
不過睇來睇去, 唔係太大就係太細, 暫時都未睇啱, 但想買喼的朋友真係好值得去睇吓!

跟住去咗玩具部, 嘩, 見到有九折有D八五折,
不過俾我發現佢係標高個價再折返嘅,
好似我上星期喺千色店見到嗰個 Hello Kitty 洗衣機, 千色店賣 $169, Jusco 賣 $199 八五折,
且.....咪一樣....
不過我哋都買咗個麥兜賀年掛飾呀, 希望冇被騙啦,
IMG_0021


仲有豪俾佢扭咗隻豬仔鎖匙扣, 好 cute!

IMG_0017

仲有去睇煲, 廚具類都有九折呀! 不過拎得太多嘢, 再諗諗先!

自從做咗呢份工, 好耐冇煲過湯喇, 今日難得唔洗出街食, 煲咗排骨海螺湯, yummy~

IMG_0020

沒有留言:

發佈留言