2010年1月4日星期一

賣嘢變買嘢?

2010 年第一個工作天, 終於都 Full team 喇,
唔知係咪D 病人放假放得開心得滯, 一半 outpatient 冇嚟, 啞咗.....

有個病人送咗張賀年卡俾我呀, 真係好有心, 好多謝佢~
010401

個病人兩個月冇見我, 佢竟然話:「嘩, 姑娘, 妳D 皮膚靚咗好多喎 , 係咪轉用咗咩新護膚品呀?」
攪到我都唔知點答佢.....
係, 我都話我過咗生日後終於的起心肝保養吓囉, 之前我真係咩都唔搽o架,
不過真係冇諗過會有 observable change! 神奇! 或者係我以前的皮膚實在太差了.....
(但靜靜雞話你知, 十二月買的 mask 已經又開始俾我擺埋一二邊冇用喇....)

今晚約咗人交收, 賣咗部舊電話同埋支長鏡頭,
係呀, 部 DSLR 就無人問津, 但支靚鏡頭就好多人問價......
最後賣咗支長鏡先, 其實我都幾鍾意佢o架, 但佢實在太重了,
托住佢加埋部機成 1kg (=2.2磅) 嚟去旅行, 其實都係一件幾痛苦的事, 行完一日咩 mood 都冇晒,
上次去泰國我都係一日帶 DSLR, 一日用返 LX3 就算 (真係頂唔順...)

點知同個買家 check 完鏡之後, 佢就問我對佢支定焦大光圈鏡有冇興趣,
e~~~ 呢支咪係我都有睇緊嗰支! 但一路都冇機會試試~
裝咗上佢部 A550 都仲係好輕, 影出嚟的景深真係好正!
正到我話「好啦, 我同你要咗佢」(星星眼 *o*)
不過佢都冇諗過會今日賣,冇帶盒/單喺手, 所以先再約~

不過, 我又睇緊另一支變焦鏡喎, 嗰支都唔錯o架, 不過已絕版,
得二手買, 唔出到嚟睇又好難知個質素係點~ 煩惱中~

沒有留言:

發佈留言