2009年12月10日星期四

Chocolate Birthday

生日還有生日蛋糕!
今年波比先生算係抵讚啦, 買到個好好味的蛋糕, 係聖安娜的 75 度比利時朱古力蛋糕呀!
之前睇小婉子的 blog 見過已經好想試, 但有過上次一人獨力食晒成個魔鬼蛋糕的經歷....
真係怕怕, 所以冇試到.....

估唔到, 生日有得食啊!
04

開幕喇! 嘩! 面頭好多朱古力碎!

05

一試之下, 嘩, 原來會愛上的, 真係好好好味 (魔鬼蛋糕即時行埋一邊...)
因為佢的朱古力味真係濃好多, 蛋糕係夾住朱古力薄脆, 仲有車厘子,
有唔同的口感, very good 呀! 真係好好味呀!! (唔似得魔鬼蛋糕, 其實淨係得 cream 同蛋糕....)

Highly recommend 愛朱古力的朋友要試試呀!

06

今年的禮物, 係我一見到就質問波比先生買咗幾錢的貴貴朱古力,
一見到個盒我話不如你俾錢我買金莎好過, 可以買好多盒.....
但食落, 嘩, 又真係好正喎, 因為係我最鍾意的果仁同果仁啊!
果仁烘得好脆, 朱古力好濃, perfect match!

07

今日返了醫院的圖書館讀書, 隨便睇埋我嗰個做咗 10 次 VitalStim 的 patient 照 VFSS,
望住一個本來嚴重 silent aspiration 唔食得嘢嘅病人, 做完 10 堂的治療後,
一D aspiration 都冇, 真係可以食返嘢, 真係好感動~ 好開心~
不過我覺得佢的進步都唔係完全關個 VitalStim 事, 係佢自己都有好俾心機去做訓練,
希望佢還會繼續的進步啦~

7 則留言:

  1. YEAH! I love this cake as well!

    回覆刪除
  2. haha, I really love it! 但希望唔洗又一個人哽晒佢啦~

    回覆刪除
  3. 我食完55後再食75, 但覺得55好味D喎! 55比較CREAMY, 75比較多蛋糕, 但我覺得蛋糕部份不是聖安娜強項, 所以, 雖然我好鍾意DARK CHOCO, 但今次投55一票!
    (我係好瘋狂地同老公在2星期內食左呢兩個蛋糕, 無錯, 係我地兩個人食晒....)

    回覆刪除
  4. 真係? 但我而家屋企仲有半個, 睇嚟都唔會再試 55 住喇!

    回覆刪除
  5. really really ?
    i heard the cake is very great and comparable to those from hotel cakeshops.... definitely will try later !

    回覆刪除
  6. yes ar, 好食過好多 so-called 大餅店嗰D 呀!
    聖誕節買嚟食啦! :P

    回覆刪除