2009年12月27日星期日

深圳探B團 + U-mates gathering

繼續的節目豐富, 首先係無啦啦跟咗波比先生返深圳探 B, 係波比以前的大陸同事的 BB,
無啦啦的原因係我一早唔諗住去, 不過波比先生又誤會咗我會去,
而我睇 openrice 搵緊深圳有咩好食時, 見到D 上海菜好似好正....
為食精驅使之下就去咗喇!

第一次喺落馬州過關, 好攪笑呀, 原來係自己行過香港同深圳分界的河,
橋的另一邊就是深圳了!

大陸的健康申報, 原來係可以用回鄉卡一碌, 入個電話就攪掂, 有點令人 O 咀!

07

我哋去了大劇院站附近的「留園」食上海菜, 真係好好味,
小籠包真係有上海的水準! 不過好多食物都好油囉, 粒炸湯圓入內係可以倒D 油出嚟....

06

跟住我哋上咗大陸同事屋企, 嘩, 佢哋的六百呎真係等如我哋的八百呎,
間主人房喺香港冇五百萬嘅樓都唔洗旨意有咁大間....

睇 BB, BB 好得意啊~ 仲有另一個同事帶埋個女上去, 個妹妹又係超可愛~

夜晚約了大學同學 gathering, 返香港嗰程就激氣了,
有近的羅湖站唔去, 去了落馬州站, 由落馬州站開出的火車原來要 10 分鐘先一班,
真係火都嚟埋! >.< 攪到我遲咗成半個鐘呀, 老公不停俾老婆鬧啦!

01

多謝大家的生日蛋糕啊, 好開心!

08

有 Cora 最貼心的禮物, 唔係講笑, 一戴咗真係有D 料到, 條頸 feel 到係暖咗囉!

02

還有青青最美味的禮物, 哈哈, 肥 c 了.....

03

1 則留言:

  1. 真係得? 我其實15 16諗咗好耐買唔買, 我有d同事話有用, 好彩都有用, 等我都買返條先...

    回覆刪除