2009年12月26日星期六

大豐收之冬日美食嘉年華

早前有次食飯收到冬日美食嘉年華的入場贈劵,
我同波比先生只有今日係大家都得閒, 就揀咗今日去喇~

因尋晚通宵今日瞓到勁晏, 出得門口都三點, 去到四點, 人頭湧湧,
真係好好好迫..... 仲迫過暑假嗰個

即食篇:
好多 counter 唔係太多人就係賣晒, 今次即食食物冇乜驚喜......
係食咗一個台灣三色腸覺得好好味, 同我哋喺淡水食過的有過之而無不及!
砵仔糕、魚旦、同埋呢個廣島燒餅, 其實都好普通

01

上次俾人搵笨用貴價買咗D 以為出面買唔到的韓國麵, 今次發誓唔會再買麵喇!
有了上次的經驗, 我哋好有目標地買咗以下幾樣正嘢!

登登登鄧! 急凍生蠔 1kg 裝 (重死我....)
D 蠔好肥好大隻呀, 用薑蔥焗一定好好味 (流口水ing.....)

02

仲有呢款半殼生蠔, 用芝士焗呀, 一定好好味!

05

另一主角 - 松葉蟹兩隻
上次賣晒呀, 今次買到太開心!

03

還有純牛肉漢堡扒, 唔係上次間公司, 呢間仲平, 不過冇咁大塊,
係抵到波比先生要諗諗好冇買多三包

04

本來波比先生仲想買帶子刺食, 但太貴了, 俾我 ban 咗~ 唔好咁為食啦你~
我哋仲要儲錢去黑門市場o架!

沒有留言:

發佈留言