2009年12月7日星期一

管理學

今日出了 HA Head Office 上了一整日的管理課堂,
我哋呢D 行業有種問題, 就係D 管理階層都係由做開 clinical 的 frontline 升上去,
但人人專長都唔同, 自問我絕對是個 clinical 人而不是做 admin 的材料,
有見及此, HA 辦了一系列的課程好讓大家知道點樣做好 task management, people management~

不過查實我個 specialty 咁少人, 真係無需要去「管人」, 除非係一D 好唔自律的人
不過學咗 D 技巧, 或者我同D junior staff 有時做 supervisor 都有D 用~

見到 HA 嗰 5 隻熊的大隻版, 啞咗.....
HA Bear

3 則留言:

  1. i doono why ppl make them in this posture ... looks frustrated... tired.... unenergetic....

    回覆刪除
  2. 我同D 同事見到呢五隻嘢就覺得好騎喱啦.....
    大家都話每人派兩蚊去食雪糕好過!

    回覆刪除
  3. yea, rite...
    totally don't know what they symbolize.....

    回覆刪除