2009年12月25日星期五

Busy Christmas

今日第一日假期, 好充實,
波比先生嚷著要帶我跑到南生圍, 話嗰度好多雀仔睇,
我部封麈咗兩個月的單車終於都重見天日喇!

嗰隻衰佬家吓真係跑得好鬼快, 定係唔知係咪我架單車耐冇踩 D engine 唔夠順,
全程我都踩得好鬼辛苦, 好用力踩都係行得好慢 (=.=), 追極都追唔到嗰隻波比先生......

入到山貝河範圍, 真係有好多雀呀!!

01

















如果天氣好, 一片藍天白雲的話, 呢度應該都會幾靚

03

不過條河就臭咗 D 囉.... 好多工業污水.....
點解D 雀食D 污糟水入面嘅魚都唔會死嘅??

02

跟住我哋去咗食勝利牛丸, 超好味!
佢平時 7pm 就收工, 唔係放假基本上唔會食到! 真巴閉~
04

去千色店行行玩具部, 買咗兩份玩具送俾小朋友,
我都有聖誕禮物, 係麥兜散子包, 好靚啊, 多謝波比先生!

竟然見到失傳多時的玩具洗衣機有貨喇, Hello Kitty 款, 賣 $169!!!!
今日拎得太多嘢, 下次一定要買!!

下午朋友仔謙謙來了我們家玩, 打機同俾佢玩電腦,
由三歲幾教佢, 轉眼佢已經九歲了! 已經不再是那我可以隨手抱起的小朋友了~

晚上去了肥仔家剪片和打牌, 自從返咗學之後好似都冇打過!
打到成三點幾, 一離開時忽然間先知道好眼瞓.... 老了真係唔可以玩咁夜~

沒有留言:

發佈留言