2009年12月9日星期三

平安生日

12月9日, 又老一歲了

功成身退 - 今日係今年最後一個內窺鏡檢查的 session,
亦都係我做了呢個 exam 一年兩個月後, 功成身退的大日子,
好開心呢一年多跟著耳鼻喉科的 SMO 學到好多嘢, 暫別這個 clinic 了,
下一個挑戰係做 X-ray 的 exam

冇啖好食 - 生日的午餐, 係食三文治的 Lunch meeting, 之後個肚咕咗一個下午....
老細講嘢好有 point 好有見地, 幾時先會好似佢咁叻呢?

慶生晚飯 - 嘻嘻, 因為我們在 12 月生日, 收到一張霸王山莊的 coupon,
選了今晚去, 有好多我最愛的餸菜!

呢個好似紙咁薄的牛肉, 甜甜地, 好好味o架!
01

蟹粉 + 銀絲卷, 超正!

02

最愛的高力豆沙, 呢間整得比翡翠拉麵好食好多, 又軟綿綿又多豆沙, 賣飛佛呀!!

03

在醫院搭 lift 撞了有份教我 Master course 的醫生同 Clinicial Psychologist,
問我:「仲唔放假溫書?」
我:「哈, 聽日放喇, 返埋今日咋」
醫生:「妳小心呀 , Dr. Wong 出D 問題好深呀」

一個要考試的生日, 除了生日過得快樂, 還有最緊要的 super pass!!!

多謝大家的生日快樂呢, 收到晒! ^3^

3 則留言:

  1. 小敏, Happy Birthday to you!

    小V!

    回覆刪除
  2. sorry for the late congrats !
    happy birthday to you and wish all your dreams come true soon.

    蟹粉 + 銀絲卷<--- that's really a good combination!

    回覆刪除