2009年12月23日星期三

向京阪神出發

Yeah, 我哋訂咗去大阪的 package 喇,
鐵定三月尾去慶祝結婚三週年!

大阪的 package 普遍都比東京貴, 其實我在考試時已成日不停睇 package 的價錢,
當時都未出到三月的價, 不過早幾日都睇定了 CX Holidays 的 package,
點知因為咁啱上 zuji 八掛吓D package, 俾我發現咗有間酒店的 package 好抵!
係09年7月先開的 Hotel Monterey Grasmere Osaka,
喺正難波 JR 站上面, 又新又好似幾靚!
希望張相唔係 wide angle 的錯覺啦!
20090715-4

最正係佢 D 房可以睇到好靚的大阪夜景,
望著地平線的感覺, good good good!

20090715-3

zuji 網頁話個 promotional price 剩係做一日, 於是我同波比先生商量完畢, 就快快手 book 了!
今日再 click 返去個網頁, 嘩, 真係貴返晒!
今次真係太幸運了!

因為要避開星期六返學, max 只可去 6 日,
去程揀咗晏機, 實質只有 4 日半時間玩, 嘻嘻, 要好好 plan 行程喇!

返埋聽日就放假, 今晚打電話去元祿想訂外賣聽日 lunch 同D 同事食啦, 點知 full 晒....
打去元氣, 都 full 埋.....
好彩最後想起了 Pizza Box, 成功 book 了, 唔知好冇味呢?

聽晚睇 Sammi 演唱會喇, 好開心呢,
Merry Christmas!

4 則留言:

  1. 又去旅行! 又去日本呀!!!!!!!
    你啲飛行哩數就可以再去多轉啦!

    回覆刪除
  2. ha, 我都想, 雖然我呢幾次都係搭國泰, 但唔係D 好貴嘅 package 係冇得計 asiamiles o架, 所以都儲唔到呢~

    回覆刪除
  3. 上次個留言唔見佐…睇怕幾本旅遊書要快啲俾返你啦!

    回覆刪除
  4. haha, 係喎, 妳下個 weekend 有冇邊日嚟開九龍/屯門呢?
    順便可以問吓妳有咩必食必玩!

    回覆刪除