2009年5月10日星期日

母親節快樂



三日的課程終於都完結了, 今日講 Pedi Therapy 的部分, 有點 lost.....
係就係好 funny, 但真係唔知佢 target 緊咩 goal????
佢同之前上的兩個 Dysphagia Therapy courses 一樣, 開頭拋出一大堆理論,
用 anatomy/ physiology/ psychology 嚟大你, 但講到 therapy 時, 往往唔知點 relate 返去佢的 theory 度.....

不過無可否認, 我都好欣賞佢點樣包裝對小朋友說的 instruction,
令小朋友不覺得是做 therapy 而更加投入地參與~ 我返去都會同我的小朋友試試的!

上完堂去行 Toysrus, 嘩, 好耐都唔敢去喇, 因為入親去都破財囉....
今日又見到好多以前有醫院冇的玩具想買呀, 微波爐, Naughty Dogs, Save the Penguin, Piggy Bank, Thomas 積木火車等等等等......
返去問吓 i/c 俾唔俾錢我買先得! 因為我私伙真係已經買得太多了, 好窮喇....

今日是 Mother's Day 啊~ 同奶奶慶祝食晚飯, 送咗個新電話俾奶奶,
點知波比成家都話老爺小氣, 奶奶有禮物佢冇所以黑面....... 真係好攪笑......
下個月咪有父親節囉, 不過波比先生就話要煩買咩俾佢咯~

沒有留言:

發佈留言