2009年5月3日星期日

舊 game 新玩

當我哋仲係拍緊拖嘅時候, 鍾意去機舖打機, 沙搥 game 更是鍾愛遊戲之一!!
每次見到波比先生雞手鴨腳唔跟拍子的玩, 都引得我哈哈大笑!

今時今日, 估唔到 Wii 都出返陳年沙搥 game 俾一眾 fans 玩!
格價又格價後, 喺先達終於買了!

返屋企試玩, um...... 我的搖動動作兩個 remote 好似 sense 唔到咁......
攪到明明搖咗又冇分..... 後來經過反覆測試, 終於都知道點搖先會中喇,
雖然有時都仲係明明搖咗都 sense 唔到.....

Wii 沙搥 Game

呢個絕對係入夏前女孩子必玩遊戲, 我相信玩得多一定可以減到 D byebye 肉!
仲可以雙打o架, 邊個朋友想玩的可以嚟我哋屋企呀, 多人玩一定好爆笑!

今日出街食早餐, 食完之後行吓, 嘩, 唔只藥房有口罩賣,
連文具店, 報紙檔, 甚至紙扎舖都有口罩賣....... 真係啞咗......

咁快又放完三日, 嚟緊星期五六日都要上 course, 冇假放的感覺真係橙......

沒有留言:

發佈留言