2009年5月9日星期六

變阿婆

我相信我身體有著超強勁的感光細胞, 無論洗唔洗返工的日子,
只要身體感覺到太陽伯伯出來了, 我就會鬧鐘都冇咁準時地 6:30am 自動起身! 想瞓都瞓唔返嗰種....

因為近來入夏, 太陽伯伯早起了, 害得我都早起了......
每天變成 6am 自動醒, 更試過五點幾就醒咗眼光光...... 拉唔拉窗簾效果無異.......

尋晚踏出了第一步, 同波比先生一齊去樓下跑步, 跑+ 行共五個圈! 以為會好瞓D 啦~
點知今朝都係 6am 就醒了, 好不容易才迫自己瞓返到 7am 先起身,
雖然都係瞓吓醒吓, 總好過眼光光兩個鐘先出門口返學吖~

所以點解我夜晚盡量都十點幾就瞓呢, 因為到夜晚我真係好攰, 唔早D 瞓真係好唔夠瞓~

沒有留言:

發佈留言