2009年5月1日星期五

打到嚟喇!!!

今日係五一勞動假, 不過要去上 course 啊!
去尖沙咀上堂, 諗住預鬆D 7:30am 出門口啦, 點知8: 15am 就去到.......
元朗的交通, 要快時真係好快......

同學仔都話尋日好悶, 今日...... 我到下晝都頂唔順釣魚.......
Anyway 都有 D 反思同 input 嘅, 但比期望中差一段距離啊......

最開心都係同一班同學仔見見面, 好耐冇試過中午一齊去粉麵店食 lunch 了!
(近年因為大家轉營, 相約食飯都係中高檔食肆多)
反而一班人圍住張枱仔, 食嘢傾偈仲 close 好多! 令我諗起以前一齊返學的日子啊!

上完堂, 約咗波比先生去食萬豚屋, 據聞成日都大排長龍!
我哋 5:55PM 去到, 已經排咗 16 個人喺我哋前面了!
6pm 開舖, 一下就坐滿晒喇!

食物方面: 黑芝麻豚肉烏冬- 好似芝麻糊的湯底啊, 豚肉好有水準,
不過烏冬較失望..... 我買嚟自己煮的日本烏冬仲好食過佢喎.....

萬豚屋

炸豬扒, 唔錯, 不過同去日本和幸食的, 仲差好遠的水準
萬豚屋

烏冬 - 呢個豬骨湯底的烏冬, 底層有隻蛋o架, 蛋白滲滿湯底, 比芝麻湯底還要好啊!
萬豚屋

行完街街返到屋企, 就即刻睇到香港第一宗確診 H1N1 Flu 嘅個案了!
嘩, 冇必要都係唔好出咁多街喇! 同埋真係戴返個口罩穩陣D!

大家去下面 website 睇吓洗手正確步驟啦, 真係跟足嚟洗會好D!
http://www3.ha.org.hk/healthinfoworld/health_disease3_a2.aspx

仲有自己帶D 酒精消毒液出街啦, 好似今日咁, 我哋去新港中心 food court 嗰層的 toilet,
嘩, 又濕又污糟, 仲要所有梘液瓶唔係爛就係冇晒梘液, 真係火都嚟埋!
咁嘅時勢都仲咁差衛生點得o架?!
好彩我有帶酒精消毒液咋, 否則真係唔知點算!

沒有留言:

發佈留言