2009年5月25日星期一

努力的小禮物

多謝波比老公的神秘禮物 - iPod touch!!!!

iPod touch

話說前日返完 HKU lib , download 咗好多 journal 睇,
又唔想 print 晒出嚟咁嘥紙, 就研究用電話去睇~
我部 P1i 其實係睇到 pdf 的, 但 resolution 好低, 睇得好辛苦.......

估唔到波比先生今日放工, 偷偷地去買咗部 iPod touch 返嚟俾我,
嘩, 個 mon 真係好靚呀~~ 唔怪之得 iPhone 令咁多人著迷啦~!
第一時間幫我裝埋個 pdf reader, 睇到喇睇到喇, 好清呀!!!

波比先生叫我:「咁妳努力讀書喇」
未來兩年讀書書, 我會更加努力的!!
這個情景, 就像 Year 4 的時候, 波比先生送我一支高科技錄音筆 (那個年代普遍還用 MD 機),
又叫我好好努力, 我用錄音筆去幫助我完成了很多 clinical report 和 case study,
最後還不負所望掛~ :p

iPod touch

多謝老公 ^3^

2 則留言:

  1. 呵呵, 老公仔真係好錫妳呢, 所以妳都要錫自己多D, 唔好要佢擔心啦~
    個PDF D字咁細, 妳嘅時候會放大睇呵? 唔好睇壞眼啊~~ :)

    回覆刪除
  2. haha, 可以放大的, 睇落都好夠大o架~

    回覆刪除