2009年5月5日星期二

有陽光的日子

近幾日香港的天氣都好好啊~
從我間 clinic room 見到一片的藍天, 閒時有一兩片白雲飄過, 心情都開朗 D~

不過今日都有點騎喱事發生.....
我忽然間要用電腦 print d 嘢, 走入我哋的office 發覺同事用緊電腦,
畫面上竟然係開咗一個我嘅 file?! (係要入 My Document/我個 folder/xxx.doc)
同事即刻解釋係想搵一個我之前 send 俾佢做 monthly stat 的 file, 不過搵唔到 (.... 所以擅自開我個 folder 搵?)
佢行開後, 我喺 MS Word 的 history 睇返佢最近開咗 D 咩 document, 幾個都係我 folder 內嘅文件喎, 仲要一睇個 file name 好明顯唔係佢想搵嗰個 stat. file 喎! (e.g. VFSS form.doc)
仲要個 stat. file 明明係 Excel, 佢開我 D Word file 嚟做乜? 真係好莫名其妙!
無論有冇惡意都好, 我對同事行動的動機都好有保留!
於是我將好多自己整的 doc file 都搬晒去另一個 location 喇, 唔, 總之感覺唔太好~

另外今日的 comment, 就係我對 D 太 sociable 的人冇乜好感~
或者我始終都唔係做世界女的材料,
又或者我大中小學的好朋友都唔係呢類人, 所以見到呢D 人都真係會啞啞地!

入夏, 放工時仲天光的感覺真係好, 一路搭車見到月亮又見到星星添~

1 則留言:

  1. 呢排放工見到陽光,有錯覺…
    以為自己返工時間短左…
    放工心情都好d :P

    回覆刪除