2009年5月8日星期五

送外賣

呢三日又要 full day 去上 course 了, 今次係喺九龍塘上堂, 又高估了我家去九龍塘的時間....
由出門口至去到原來只需 40 分鐘, 8:10am 就去到了......
不過攪錯咗出口出..... 九龍塘站的出口多得令人有迷路的感覺, 好不容易先去到上課地點呀!

今次除咗有好友 Cora 姐陪我上堂之外, 仲見到好多舊 workplace 的同事,
一齊食飯傾傾近況, 實在難得有咁嘅機會~

課堂內容都算充實呀, speaker 的英文雖然講得超快, 但絕對唔 monotonous, 所以都唔算太催眠~

波比先生問點解我轉咗工之後成日去上 course, D course 仲要咁貴,
過去一年淨係上 course 都上咗萬幾蚊 @.@,

佢的理論係識少D 就做少D, 其實都啱o架.......
好似上次個 course, 成間醫院計埋我得3 個人識, 如果有 patient 要做嗰個 treatment,
就其實好大機會要我做 (老細同 i/c 都未必有時間做太多呢D case)
Well..... 嚟緊讀 Master, 我唔會再上咁多呢D course 啦, 真係上 course 都上到窮呀......

落堂後, 奉波比先生之命去咗 Taste 買外賣 Dinner,
好開心啊, 三文魚腩同海膽壽司, 仲有燒雞, 隻雞脾好肥美啊!!!
D 平時賣開起碼 $50 的長柄士多啤梨, 而家特價賣 $34.9 咋, 好抵呀~

From Taste

From Taste

沒有留言:

發佈留言