2009年2月23日星期一

雪藏牌出沒注意


成大半年冇揸車嘅我, 今日去咗駕駛學院練車, 真係一額汗!

老老實實, 咁耐冇揸, 真係左邊嗰個係油門定腳掣我都唔記得,
一上到車, 簡直係零記憶, 連邊度插車匙都搵唔到 (我諗阿 sir 滴晒汗),
唔記得帶安全帶, 唔記得點教冷氣, 等等等等.....(我諗阿 sir 有小丸子三劃 =.=!!!),
我都建議喺場內兜兩個圈先出街!

今日由元朗揸咗入屯門, 兜吓 D 橫街呀,
揸車真係要好好好專心先得呀, 一唔留心真係好易出事!!!

之後就返元朗, 練吓泊 L 位同 S 位, 泊位真係最驚嘅環節呀,
一諗起第時要喺元朗嗰 D 咁窄嘅路泊個 S 位, 真係滴晒汗!!

買車同買樓方面, 因為買樓真係影響好大 (雖然近來真係見到有D 筍盤),
我諗我哋都係買車多!
仲有個幾月我哋個牌就夠一年, 係時候買車都幾好!

之前睇 Echo, 呢幾日睇緊 Jazz,
坐過 Ashley 架車真係覺得 Jazz 幾好喎!
不過今日又有朋友 suggest 我哋不如買架掃把佬 R2,
係得 700cc 的車仔, 上斜就一定唔夠力架喇, 但代步就勁慳油! 可以考慮揸返工喎!
重點係新車都唔洗十萬, 諗得過呀!!!

特別消息:
波比夫婦將於本星期日, 下午3:30至5:30 時間,
駕駛香港駕駛學院的私家車於旺角一帶出沒,
介時將沒有封路措施, 前往該區之市民請小心過馬路

沒有留言:

發佈留言