2009年2月13日星期五

姑娘睇街症

今日去了第二間醫院幫手, 不過見咗三個 case 把聲已經好唔掂....
好彩同事好好人, 話叫我下晝放 Sick Leave, 佢自己睇返 D case

呢間醫院本身冇 Staff Clinic, 我要搭的士去第二區的 Clinic 睇,
點知去到登記, 先發現張員工睇醫生嘅 Form 冇級醫院印..... oh.........

我諗不如返去睇返私家醫生啦, 點知同事話叫我搭的士返醫院級返個印喎....
盛情難卻, 唯有係咁, 如是者來來回回搭咗 3 次的士

呢間 Clinic 其實即係睇街症嘅診所, 唔係我哋嘅職員診所,
同埋D 公公婆婆一齊輪街症.... 隔離個似乎 psy psy 地嘅阿婆自言自語一輪後, 仲撩我傾偈...
睇咗個女醫生, 木口木面, 一聽到我係 D URTI symptoms, 就即刻掉個口罩俾我戴, 啞咗...
聽呼吸聲時, 用勁粗暴嘅手法, 洗唔洗呀.....
查實我覺得自己都係喉嚨發炎o者, 唔係為咗張假紙, 真係唔好嘥我時間嚟睇,
開埋晒 D 最行嘅藥..... 我其實都唔會食

最後拎埋藥成四點幾先走得, 同冇放 Sick Leave 根本冇乜分別,sigh.........
早知都係堅持返元朗睇私家啦~

今個 weekend 真的要好好地 Voice Rest 了!

尋晚去咗旺角一間叫「韓食家」的餐廳食韓國嘢, 好好味啊!
呢個三色粉絲超正, 可惜我而家唔食得辣味嗰D



石頭飯的牛肉醃得好好啊!


1 則留言:

  1. 呢間餐廳的食物好靚喎整得,未食已經開心

    回覆刪除