2009年2月13日星期五

我有書讀喇!

呢排都有 keep 住上大學的網站, 睇睇個 Master Program 有消息未

今晚一睇, o依~~~ 開始有 Admission result 出喇!
用自己個 Application No. 去 check, 好緊張啊!!!
登登登鄧~~~ 嘩~~~~我得咗呀!!!
真係好開心呢!!!
其實呢排都有猶豫過, 即使佢收我, 我讀唔讀呢?
如果都諗住轉工, 就唔好讀喇, 因為讀嚟都唔啦更~

不過經過呢個星期, 好多事都明朗化,
我知道了遊戲規則, 知道了要喺度生存就要做一個聰明的玩家,
知道了邊 D 人要小心防範, 千祈唔好亂信人, 唔好講太多事俾人聽,
咁就 keep 到你安安全全地生存落去~

所以, 我會 Go Ahead 呀, 祝我好運, 為我祈禱啦!
好好 Enjoy 埋我呢半年嘅 5-day work, 往後的兩年, 就一星期六天都要返醫院了~

5 則留言: