2009年2月21日星期六

探 BB

今日同波比先生仲有一大班佢嘅同事, 上一個同事屋企探 BB,
係個個幾月大的 BB, 似一個可愛的飯團, 好攪笑~

近日都會傾吓要唔要小朋友的問題, 我仍然堅持要請工人, 波比先生就堅持反對,
咁等你肯向現實低頭, 明白我哋唔請個工人就根本唔可能照顧到 BB 呢個現實先生啦~

Short term goal 都會諗諗換樓定買車?
唔洗諗小朋友住, 咁都係為咗返工同第時返學方便 D,
以上兩個方案都會好認真諗諗, 話唔定喺我開學之前實行!

聽日同醫院的同事去行山食海鮮啊!
早D瞓先!

2 則留言:

  1. 我覺得係生BB 先~ 因為生BB之後, 所有planning 都應該唔一樣~
    haha~

    小V

    回覆刪除
  2. ha, 唔可以咁勇喎!
    我見過D 冇乜 planning 的父母, 低估了小朋友為一個 family 帶來的 impact, 攪到生完先知攪唔掂.....

    喺冇親戚可以幫到湊嘅情況之下, 請個工人係好必須, 所以都係等D 人妥協先啦, 哈哈!

    回覆刪除