2009年2月23日星期一

男女大不同

放假日可以買多 d 唔同款式的食物去煮飯,
今晚有鰻魚炒蛋, 仲有香辣豬頸肉炒素雞, 兩個人的住家飯是一日最開心的時刻!
嘩, D 日元開始跌呀, 今日跌到落 0.082, 於是即刻入咗幾千!!!
之後仲見到佢跌到落 0.0818 添呀~~~
跌跌跌跌低 D 呀~~

老婆同老公商量買車一事, 老公又話要叫埋老爺一齊嚟睇,
老婆就覺得無需要, 一陣睇完兩老又好多意見, 最後攪到好似上年咁買唔成就真係搵嚟攪!

老公話咁架車買返嚟, 第一日都要搵人幫我哋泊,
老婆話洗乜呀, 包喺我身上, 扭吓扭吓就入到個位o架啦!
老公話咁如果我哋個車位隔離係架波子咁點算? high 花人哋架車就大鑊!
(因打算泊屋苑的停車場, 入面有好多 Benz 波子寶馬, 喺正我嗰座下面已經有架 08 新款 Benz...)
老婆都係覺得洗乜擔心, 對自己的 visual-spatial skill 非常有信心!
老公滴汗中.....

老公話咁由九龍揸架車入嚟都要人幫呀,
老婆話洗乜驚, 至多我行巴士線, 我唔信我返唔到屋企!!!

哈哈, 男人同女人諗嘢就係咁唔同嘛!
我係唔想麻煩人o者, 而且遲早都要自己學自己揸o架啦, right?

沒有留言:

發佈留言