2009年2月18日星期三

忙碌之假日

今明兩日放大假, 做做家務, 買餸煮飯,
我發現最理想的生活, 應該係 0.8 返工, 0.2 做一個家庭主婦, 星期六日繼續例假吖唔該!

今日為我們的8 天東京之旅行程埋尾, 好開心啊~ 睇見D 行程就勁期待了!

Day 1: 搭 CX 早機出發 --> 行百貨公司 --> 豐島園庭之湯浸溫泉
Day 2: 御殿場 outlet Shopping 睇富士山 --> 池袋行街 + Namja Town 遊樂
Day 3: 整天於 DisneySea 遊玩
Day 4: 橫濱: 横浜拉麵博物館 --> 八景島 Sea Paradise 睇動物 --> Cosmo World 坐摩天輪看夜景
Day 5: 吉祥寺 (井の頭恩賜公園, 坐小船) --> 下北沢 (閒逛雜貨小店) --> 涉谷
Day 6: Mother Farm (看小動物, 摘水果, 花田) --> 東京站 (地下街及八重州地下街)
Day 7: 築地 -->上野動物園, 上野恩賜公園, 國立科學博物館 --> 上野買手信--> 東京都廳睇日落和夜景
Day 8: 新宿御園 --> 新宿百貨公司 --> 黃昏坐 CX 機回程

哈哈, 係咪好豐富呢?

最最最希望係可以見到櫻花開, 上野恩賜公園、井の頭恩賜公園、新宿御園都係睇櫻花勝地!
三個公園都去晒, 實會見到 D 掛!?



早幾日去奶奶度食飯, 奶奶問我哋去幾多日,
我話去 8 日, 奶奶爬爬吓飯好大反應地嗌:「吓? 8 日咁耐?!」
我同波比先生當然扮傻唔出聲啦.....

8 日o者, 好似擔心我掳帶咗佢個仔走咁...

今次唔去的話, 我諗我有排都冇得去長旅行呀~
所以要玩就梗係玩到盡啦!

2 則留言:

  1. Hello, how much is your flight ticket to Japan??

    回覆刪除
  2. We have staff price ticket ar, $1500 including tax!
    hehe, thinking about your honeymoon?

    回覆刪除