2009年2月6日星期五

我看清楚了

今日是大風暴的第一幕, 我看清楚了, 誰人與誰人是一群,
誰人是忠, 誰人是奸.........

以為只有在電視劇出現的橋段, 就在這地方出現了, 看得我目瞪口呆!

A, B, C 君想 Z 君死, 欲借 P 君的手去殺人,
P君坐得呢個位, 耍手段已經出神入化, 竟然反轉要 A, B, C, D, E, F 君一同表態,
打正名堂「而家係你哋不滿係你哋迫我殺人咋, 我都係代表你哋咋」
嘩............. 好狠好絕............

風暴第一幕過後, 心中很不安, 清清楚楚的體會咩係「心狠手辣」!
結局係點, 相信未來一星期會知道~ 神究竟會點安排呢?
當轉變定下來, 我就會明確知道自己應去或留。


今日, 我還找到了答案!
經神的安排下, 今日我發現了星期一我的的確確係俾人屈, 我根本冇做錯嘢!
鼓起勇氣同屈我的人講返, 佢竟然輕描淡寫的回應就算.......
sigh.......

2 則留言:

  1. 乜D劇情咁複雜嘅?真係要搵請你食返餐飯聽下D來龍去墨先得啦!搵日出嚟食燒鵝我請啦!加油!

    回覆刪除