2009年2月14日星期六

結婚700 日

情人節, 我哋一向都唔會點大肆慶祝, 因為我們都一起了好多個年頭喇~

不過今日都想兩個人拍吓拖, 地點就係........


估到係邊度嘛? 就係九龍站的 Elements 了!

Elements 開咗咁耐, 我同波比先生都未去過啊!
今日係做晒資料搜集先去~

先去了千両度食 Lunch, 原來佢係元氣嘅高級版, 食物質素掂喎!!!
帶子呀、蝦呀、魷魚呀全部都勁新鮮, 仲要係睇住師傅喺你面前整~

呢個帶子刺身簡單係 Excellent!


厚燒玉子又甜又滑又暖笠笠

呢個茶碗蒸都係又滑又暖笠笠, 入面有蝦有蟹柳, 好好味, 食咗有好幸福嘅感覺!

跟住去咗 Grand Cinema 睇 "Bride Wars", 有笑位又有感動位,
結過婚籌備過婚禮的人, 仲會有另一番體會~

睇完戲, 我們逛逛這個大商場, 下次要試試 Level 3 平台的露天 Cafe & Bar,
今次我哋就揀咗Caffé Vergnano 1882~

下午茶時段嘆一杯 Cappuccino, 永遠是波比先生最愛的活動

Set Tea 有好薄好脆的 Pizza, 正呀!

要一讚玻璃杯內的 "1882", 是 Espresso + 朱古力, 味道超濃~
Tiramisu 亦都好好味啊! D Mascarpone 真係好好好滑呀~

今日呢, 真係從未試過咁嚴重地失聲, 我真係好辛苦都講唔到一個字,
只可以做口型同手勢同波比先生溝通
隻衰佬仲趁我講唔到嘢係咁激我, 到我開得返聲你就知味道!

1 則留言:

  1. 點呀, 好返o的未呀? 仲未開到聲?!

    elements又真係幾靚幾有味道.... 好鍾意杯咖啡... 好似好好味咁......

    回覆刪除