2014年8月13日星期三

[愛美食] 再放暑假 - High Tea @ Steik World Meat

今日我又放了一天大假, 不過紅雨又黃雨...... 但都過得非常充實

早兩日都冇跑步, 今朝冒雨跑了 7km, 人家上班我跑步的 feel, 哈哈, 很爽!

然後去了做陪診, 陪我的伯父去醫院覆診, 平時是我坐在房睇症, 今日陪人去睇醫生, 感覺很有趣
等是預了的, 等半個鐘有得睇也不算過份, 但連埋再等護士, 等藥, 攪咗足足兩個鐘,
老人家每次到醫院, 總覺得很折騰.........

今日是揸車去接佢老人家去醫院, 終於覺得我架車好好了,
一早話過買咁大架車就是為了坐後面的人坐得舒服, 今日實在感覺到他的好處,
大雨下截的士, 其實也不容易, 尋晚喺旺角火車站, 就是等了半個鐘!!
有車, 有時真係覺得方便好多!

返到屋企, 食D 嘢睇 Animal Planet/ TLC 台, 係我最愛的假日活動

01

下午就約了好友去 K11 的 Steik World Meat 食 High Tea, 環境一流
閒日究竟有咩人會嚟 High Tea 呢???
哈, 坐我後面嗰枱聽佢講嘢係護士囉
對面就有兩位不停用自拍神器自拍的妹妹仔~

IMAG1791

$248 的 high tea, 很超值,
不過老老實實, 甜點都整得太太太甜 (好彩今朝跑咗步有 quota......)
反而鹹點和 scone 才是很好吃!
共有成 15 件點心, 吃完真的超超超飽!!!

02

飲品可選茶或咖啡

IMAG1792

我點了 Mocha, 朱古力味很濃郁, 其實是很好飲,
不過甜點已經太漏, 加埋呢杯飲品簡直是滯咗...... 早知點茶好了~

03

又放完一日假, 放星期三, 返兩日放一日再返兩日, 個 feel 真係好鬼正!
我要再放多D 咁嘅 pattern 先得! :P

沒有留言:

發佈留言