2014年8月27日星期三

小醫院小記

一星期四天小醫院的日子, 快兩個月了,
日子就是過得很快樂~

來到這邊, 沒有D 大醫院瘋癲的忙碌, 可把治療的質素做得更好

老老實實, 我這個聯網的同事都盡責認真,
看過第二個聯網的同事的 report, 就知道根本所謂廿多年資歷的人, 做嘢都可以好離譜, report 係完全 hea 打, 我亦完全唔知佢點做評估, 病人在佢嗰邊, 簡直是浪費時間又亂嚟!!!

但我們認真還認真, 病人太多, 太忙了,
治療我們一定會盡力做好, 但有時又根本沒時間做好

來到這邊, 病人量少了, 有時間讓我做做治療的用具和教材,
又有時間在病房開始一些基礎的治療: 這些事在大醫院簡直是妄想!
我終於覺得工作變返有點意義, 自己不再是一部純粹評估的機器~

沒有了我那疑心重的老細監視, 我做做教材也輕鬆得多,
不然佢會用盤問的語氣問你點解咁得閒喺電腦打嘢而唔上病房睇 case.
我向來是自律的員工, 識分輕重, 有病人要睇我一定睇先, 用返工放工的時間做些 paper work, 要是換來盤問, 會很沒趣~
況且教材終歸是用在病人身上, 上層不會想這些改善治療質素的東西, 只會想改善治療數量的把戲,
可能會想我一個鐘頭睇五個case hea 做交數, 好過用半小時見一個 case 用心機去做,
心機, 不會在年終的 statistics 中顯示出來~
睇得少 case, 俾高層的印象是你效率低甚或偷懶, 而不是讚揚你因花了心機和時間, 令一個病人的復康得更好~

這邊的人也很好, 可能大家都是草根出身, 說話就是很投契, 哈~
還常常有人請食嘢, 大家整D 嘢食返嚟 share, 樂也融融~

人少的地方, 少了是非, 少了埋怨, 和平很多, 心境也寧靜很多~
小醫院, 就是很美好 :D

沒有留言:

發佈留言