2014年3月31日星期一

[愛住家菜] 蜜糖芥末魚柳 x LC 煲黑松露帶子意大利飯

尋晚好恐怖呀, 勁大雨, 大雨到我瞓瞓吓俾D 雨聲嘈醒咗,
大雨到仲勁過十號風球, 有一刻我真係擔心屋企會唔會漏水!

橫風橫雨, 更加覺得自己的家很好, 有一個安樂蝸其實是很幸福的事~

星期一, 我已經帶完大學的實習學生, 終於生活都變返正常喇!!!
要煮返多D 飯喇, 上星期只煮咗一日.......

屋企有盒意大利米買咗兩個月都未開, 係時候煮咗佢啦!
呢D 慢工出細貨的菜色, 真係要星期一早返先整到!
今次加咗黑松露醬, 好香好香呀!!!
第一次用 LC 煲整意大利飯 (之前都是用 Blanc 鑊去整), 傳熱快, 時間易掌握, 又唔黐底, 真係好好用!
攪到我今個星期 Private Sales 又想去敗家, 但屋企咩煲都有, 而且冇位了.......

02

蜜糖芥末汁是我很喜愛的醬汁, 又甜又咸又香又少辣, 好複雜的味道~

01

沒有留言:

發佈留言