2014年3月3日星期一

[愛住家菜] 海南雞

今日成六點幾先放工, 鬼咩, 改D 實習學生D report 改到噴晒血!!! *o*
前兩年帶學生, 好勞氣, 我都唔想當「九十後」係個貶義詞, 但事實就是如此
漸漸, 我明白到有D 人資質有限, 即使我好用心俾咗最好的教育同最多的實習機會佢哋, 有人學唔到就係學唔到 (其實應該一早明白了吧, 實在太遲同太蠢了!)

今年, 學會了放開一點, 有D 嘢教完又教佢都係蠢, 都係唔經大腦去諗, 我都冇辦法,
今日有一刻我真係好想喺佢份 report 度寫「唔該你用你個腦諗吓嘢啦」
可做的就是接受同給佢一個 fail 囉~

好彩有揸車同已經買咗餸, 否則冇飯食!!
今晚又試煮海南雞, 但係始終整唔到那種嫩滑感
不過買到新加坡那種獨有的黑醬油同埋辣椒薑蓉去點雞食, 點都加返少少分~


IMAG0516

沒有留言:

發佈留言