2013年11月29日星期五

Shopping shopping!!

哈哈, 今個星期超懶呀, 一晚都冇跑到......
鬼叫波比先生晚晚都出去 wet 咩, 冇人迫之下, 我晚晚都有過衝動想去跑, 但又在家攪呢樣攪嗰樣最終都係冇跑過 XD

星期五放工一個人鬆一鬆, 去 shopping 慶祝 12月的來臨!
每年的十二月都係我最開心的日子, 通常會放吓大假啦, 我同波比都生日啦,
過兩星期去旅行啦, 好多 X'mas gathering 啦, yeah yeah yeah!!

一個人的 Burger King, D 粗薯條真係好好味 (波比不在的日子, 我常常吃不健康的食物)

06

次後去行書局睇書啦, 去反斗城睇玩具啦, 最衰冇帶張星卡, 冇折添~
見到呢舊嘢, 好攪笑, 好想見到人用! 係咪真係點掟都唔爛先!?

08

仲有 iPad 版囉!!! 唉.... 不過我都真係唔主張俾小朋友睇咁多呢D 嘢囉~小朋友玩吓真正嘅玩具咪好囉~

09

最後去了 Bobbi Brown, 冇睇價錢就掃咗幾樣嘢俾自己,
又老一歲..... 每年呢個時候都覺得要補養吓, 但係又會發現上年買成 set 搽面的仲有大半支未用....
我都係一個好不顧儀容的 c9~ XD

沒有留言:

發佈留言