2013年11月17日星期日

毅行過後

今日的 facebook, 都被朋友的毅行相片洗版, 有朋友行了兩個晚上先完成, 很替他們高興~
毅行其實不是挑戰別人, 我們怎樣也不會同頭十名的隊伍相提並論,
我們挑戰的, 只有一個, 就是自己

很想和大家分享蔡東豪先生的一篇網誌, 相信他說中了大部分毅行者的心聲
http://trailwalkerasphilosophy.blogspot.hk/

尋晚雙腳的酸痛開始浮現出來, 本來一行完我打了電話 book 枱食 buffet,
點知5pm 波比瞓到死豬咁腳又痛都唔想出九龍, 於是去了元朗的 Lam Tei Grill,
吃了一頓很豐富的晚餐, 再買埋甜品返屋企獎勵吓自己~

PhotoGrid_1384600257499

今天, 雙腳的酸痛更加嚴重........ 我想話我真係好好好耐冇試過對腳痛成咁.......
唯有用盡三個方法去解救
1. OSIM 美腿按摩機: 尋晚俾波比霸住咗, 今朝我先用, 嘩, 真係好爽! 按了兩個鐘, 好明顯好有效, 小腿的痛即時少了7 成, 同兩個鐘前的分別實在太大! 呢部嘢用了十個月, 真係只有買遲, 絕對冇買錯!!!
2. OTO 揼揼鬆: 大腿用唔到按摩機, 唯有放個揼揼鬆去按, 嘩, 一揼正最痛嗰兩舊肉時, 真係痛到想喊......
3. 浸熱水: 朋友都說這方法很有效, 但我一路都冇試過~ 但今日真係痛得太犀利, 於是開了一缸熱水浸了十五分鐘~ 浸完即刻鬆咗, 但又唔係維持得好耐, D 乳酸都係要俾時間佢慢慢散~

今日, 行路似企鵝.......
但我仍然很快樂~

上一篇: 最感動的毅行者

沒有留言:

發佈留言