2013年11月3日星期日

[愛跑步] Gigasports 10k @ 科學園

Wow, 今日又有 10km 長跑賽,是 Gigasports 攪的科學園 10km 賽

一早就出車,7:05am 就去到科學園了
呢度真係好, 1500個車位,任何消費都可免費泊四個鐘,正到爆

有車就唔洗寄行李,直去海邊拉筋同熱身

01

今日有成三千人,師妹都有玩,師弟就幫我哋影相
好快就開跑了,其實今日狀態麻麻,因兩晚都唔多夠瞓,
跑頭1km 太快,跟著就開始橫隔膜痛,由一小忽到成個橫隔膜咁痛,痛死人。。。。

中斷都停了兩次飲水,再堅持跑呀跑,我想話,真係辛苦到想嘔,對腳又莫名的攰。。。

不過最後,成績都比我預期中好呀!
竟然 52分49秒就完成了,呢個數字,簡直是自己不敢相信
當我幾年前仲係跑緊個幾鐘,五十二分簡直係高不可攀的數字

03

波比先生就 40分59 秒,非常唔錯
師妹都一小時完成,有大進步

賽後,有毛巾,兩支飲品,蕉,紀念牌等等送,又有遊戲玩可贏運動襪,不過太多人冇玩了

02

換衫洗個面,就去科學園的囍慶飲茶,實在太爽了
呢間囍慶的服務好好,食物都唔錯,不過都幾貴,好彩師弟有八折卡

04

開心的食飽飽,就大伙兒出旺角 shopping, 因為今日跑完有張 Gigasports 八折 coupon,
陪了師弟妹去買毅行裝備

之後我倆再去灣仔拎下星期 Asics 10km 賽的號碼布,
今年件衫係螢光黃綠色。。。。好核突!!! 年年都好地地,點解今年咁肉酸架?!?!?!

四點幾又肚餓。。。
去 Super sandwiches 食個 tea, 好好味,完成了美滿的一天。

05

沒有留言:

發佈留言