2013年11月24日星期日

[愛跑步] 珍惜好天氣

尋日入南生圍跑了 10km, 今日又跟長跑教練一齊跑,
8am 的大球場, 好好天氣~

09

明明話今日「輕鬆跑」同埋「練長課」, 點知都唔係嘅......
波比、教練、兩個勁人, 加我一個女仔........
去南生圍佢哋就輕鬆, 我已經跑到死死吓, 鬼咩, 用緊 5'30'' 嘅速度喎...... 唔係化......
入到南生圍開始橫隔膜痛, 痛到要停低~

今日見到超多大雀呀, 好多人拎住長鏡係咁影!

11

熱到死的天氣~

12

回程時, 佢哋三個仲要練加速跑, 一支箭咁標咗返去球場......
得返我一個, 好彩教練等埋我, 又教我兩招~ 但佢都 2km 後走埋, 我一個人自己跑埋 4km 返去, 來回 13km

南生圍有張通告, 政府又想拎塊地出嚟俾人起樓...... 唉......
如果起了一排樓, 上圖的雀仔可能就唔再返嚟了,
請愛惜現有的大自然~

沒有留言:

發佈留言