2013年8月11日星期日

十年之約

星期天, 一起身好想食西多 (傻的嗎?)
爬起身後, 就整咗個雙拼西多: 紅豆蓉拼奶醬, 嘩哈哈, 係咪好邪惡呢?! XD

P1210449

之後去跑步, 今日好唔得呀, 成三十四度都有, 跑唔夠 1km 已經喘晒氣,
想跑 10km 來回實在頂唔順, 唯有跑到去南生圍就搭船仔返屋企
在碼頭見到三隻羊咩咩, 有隻仲好 BB好可愛,
一問船家羊的來歷, 佢竟然話係有幾個南亞人養嚟食的, 唔係嘛......

IMAG1748

下午, 去了個很開心的約會, 約咗好好好耐先約到呀! 就是我同大學同學的十年之約~
哈哈, 不過其實係我們一年一兩次的 gathering o者,
十年人事幾番新, 這十年, 真係過得快到好似眨眼咁

暫時還是得一人携童出席, 看來其他人也要加把勁,
又或是大家都好似我咁, 玩極都未玩夠呢? 兩個人的生活, 真係太自由自在了~
兩歲小朋友, 說話實在太可愛了, 逗得我們這班 ee 們捧腹大笑~

十年過去, 也看看大家的工作,
其實我只知自己算幸福, 因為雖然工作量係多, 但 case 的惡哽程度算低, 有得放星期六日,
工作非常穩定, 一半時間可準時放工, 將來老細仲話俾我全時間返晒最近我屋企嗰間醫院,
如果唔係人工低咗截, 實在係冇走的理由~

見到同學有的都好辛苦, 一星期去多過唔同地點工作, 工作又唔到自己揀, 就知道實在要珍惜自己的幸福~
上星期咪話關於去大學教嘅, 其實諗咗一星期, 又同個老細 clarify 咗好多嘢, 最後其實興趣不大...
問題其實要返星期六 full day, 因為要做 clinical 嘢,
而家我同波比先生都係返星期一至五, 如果我變咗返星期六, 咁每星期得一日可全日見面, 好慘....
人生有幾多個十年o丫, 一年就係咁見了少 52日, 我仲有廿年要返工, 就見少了成千日....
星期六, 想同朋友行吓山, 同朋友食吓飯, 乜都唔得, 好慘......
而且開頭個老細係同我講返 9am-5pm, 點知我同佢 clarify 先知係 9am-6:30pm, 嘩, 差咁遠?!
其實就係一星期 44hr 唔包食飯時間, 嘩, 咩世界呀?
而家連我醫院啲阿嬸都改晒  44hr 包食飯啦, 堂堂大學教職員你同我講唔包?
咁我即係一星期返多咗 5hr, 一個月返多 22hr, 即係返多成三日!!!
計來計去, 都係個返工時間好唔啱我, 所以都係算了,
錢係搵唔晒的, 我還是較看重同家人朋友的關係同相處時間~

晚上同屋企人去食板前, 呢板海膽幾得喎, 好 creamy, 信得過係日本直送呀~

IMAG1753

沒有留言:

發佈留言