2013年8月1日星期四

八月邊爐

大熱天時, 我真係未試過去打邊邊,
今次係 farewell 我哋個 assistant, 先有機會一試呢間好出名的大排檔邊爐

人不太多, 9 個人俾咗張大枱我哋, 坐得非常舒服!
菜都未點就有呢個好正的混醬盒送上

IMAG1705

點了一枱的食物, 十分豐富, 也十分好食!!
其實我也甚少出街打邊爐, 都係自己屋企打多, 這次還是我頭一次吃到手切牛肉,
其實有點肥, 又有點貴, 不過肉味真的一流
這裡的餃子是新鮮手包, 用料十足, 十分美味!
什菌及什菜拼盤更是真材實料, 上桌時大家都嘩嘩聲~

IMAG1712

人人都讚蝦滑好好味, 因為真的是全蝦製作, 一食就知冇溝粉, 混入了好多蟹籽, 食落卜卜聲
個豬也是中上的水準
不過呢度的湯底是沒有味精, 齋用食材去煲, 其實兩個湯底都冇咩味, 不過當中的豬軟骨幾好食!

IMAG1714

下次帶埋波比先生, 同同事跑完步要再嚟 :P

沒有留言:

發佈留言