2013年7月3日星期三

[愛美食] Tea buffet @ 都會海逸 Promenade

放假的日子, 好難得約得齊我的好同事 gathering!!
選了 都會海逸 Promenade 食 Tea buffet~

準時 3:30pm 到達, 已經好多人等緊安排入座, 我們被安排了坐落地玻璃望維港景的八人長枱, 很滿意~

一開波, 大家攞了一人一碟三文魚, 這裡的質素很好, 甚至比早兩天在九龍酒店吃的更肥美~

02

然後是熱食, 其實呢個 tea buffet 真係好得, 好多食物, 我們只挑了自己喜歡的, 但都多不勝數!
其中我覺得最好食的, 是叉燒酥同埋越南春卷, 哈, 我都係鍾意香口食物~

03

我把肚子的空位都預留給甜品, 因為實在太太太多選擇了!!!
這裡的 Macaron 出奇地唔過甜又好食, 後面是杏汁燕窩~
呢排仲有刨冰食, 可自己選水果呀、爆珠呀、珍多呀, 好開心~

04

在到西點, 芒果拿破倫正, 仲有疑似日本爺爺蛋糕的焗輕芝士蛋糕, 又有我最愛的麵包布丁, 真係滿足了好多好多願望!!

05

招牌的小葡撻同埋小 scone 又香又脆, 有個榴槤糯米卷好特別啊!
Tiramisu 又夠 creamy 夠酒香, 反而是焦糖布丁唔得~

06

超開心的 gathering, 可惜佢兩小時就趕人走, 走落尖東想搵忌廉哥, 點知佢唔喺度添.....

沒有留言:

發佈留言